Jaster Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 Hoi, Ik heb laatst een Mediaguard CAM gekocht voor mijn Humax 5400. Op het moment dat ik de status nakijk geeft ie aan dat de CAM "invalid" is. Nadat ik weer de originele software erin heb gezet (HIC10500) is er echter geen verschil. De CAM is wel goed want op een KOAN en Xtreme doet ie het als de beste. Is er iemand die dit uberhaupt werkend heeft en zo ja..kan je me dan een kleine tip geven? Al vast bedankt, Jaster May the force be with you
seppetto Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 welke cam versie is dat 1.05 of 1.07 de laatse schijnt niet te werken in een humax Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Jaster Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Geplaatst: 13 april 2006 mmmmm dat zou ik eigenlijk niet weten. Het is een originele Canal Digitaal Mediaguard CAM. Ik zal even kijken op de Xtreme, waar die wel werkt, wat de versie is. Iig bedankt voor je reactie. Groet Jaster May the force be with you
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen