Beurnie1 Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 Hey , Ik heb vandaag Rudbox 2.3 in mijn Relook 400s geladen. Werkt perfect.... Voorlopig althans :-) Blijkbaar loopt de EPG niet altijd vlot (vraag me trouwens af of dat aan de image ligt) (ik gebruik dus Rudbox 2.3 met Gbox erop) Of bestaat er via een plugin of zo een manier om wel een goede EPG te hebben? (kwestie van mijn opnames automatisch te kunnen plannen) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
tonslag Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 In rudbox zit de webinterface ingebouw. In de web interface zit epg en timeropname. Plugin voor EPG heb ik nog niet gezien voor de relook. Ton Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD
Beurnie1 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Geplaatst: 12 april 2006 Dat is toch via de PC het IP van de dream aanspreken... Heb het inderdaad eens geprobeerd... Misschien inderdaad een beter idee om zo mijn favoriete filmen bijeen te krijgen :-) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Beurnie1 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Geplaatst: 12 april 2006 Alleen blijft ook bij de webinterface heel de EPG leeg staan... Iemand enige suggesties? Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Gast Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 Duurt zeker 10 tot 15 min voor de EPG vol is, ook moet je in het Relook menu (geloof bij user settings) EPG op smart EPG zetten . Bij mij kun je nu 2 dagen vooruit kijken. Wel ook even aangeven in de webinterface dat ie verder kijkt dan vandaag !.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen