NL1PDV Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Ben achter het volgende gekomen.. Als ik eerst mijn flatscreen aan doe en dan de pc heb ik geen problemen.. Doe ik nu eerst de pc aan en dan de flatscreen dan begint ie te piepen.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Thomas2000 Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 misschien word je viedeokaart niet gezien als het flatscreen uit staat... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Penthe Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Citaat: Ben achter het volgende gekomen.. Als ik eerst mijn flatscreen aan doe en dan de pc heb ik geen problemen.. Doe ik nu eerst de pc aan en dan de flatscreen dan begint ie te piepen.. tjuh kijk eens naar mijn eerdere antwoord, plug aandrukken in je flatscreen tis te proberen toch!
Penthe Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Citaat: Ben achter het volgende gekomen.. Als ik eerst mijn flatscreen aan doe en dan de pc heb ik geen problemen.. Doe ik nu eerst de pc aan en dan de flatscreen dan begint ie te piepen.. Ziet ik net autodetect spul op laatste flatscreen en als je vrij nieuwe pc hebt gaat deze ook beepen als de monitor uit staat opdat deze niet wordt gezien, ik denk dat ik er maar eens voledig de brui aan moet geven techniek gaat sneller dan ik nog leer en ooit moet je het toch wel onder ogen zien dat je te oud wordt.
uniden Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 heb ut zelfde probleem met een pc boven ben wel achter wat ut is de koeling vande chipset zijn vaak plastic fannetjes en die lopen wat aanals de pc koud is binnen notime pc op temperatuur en hetpiepje is weg dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen