Ga naar inhoud


Moteck SG-2100A of Stab HH 100


Gast

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Binnenkort wil ik een Dreambox 7025 voor in mijn slaapkamer kopen. Ik heb nu een Humax 5400Z ongepatched met een Stab HH 120 motor. Na mijn mening vind ik dat die te langzaam draait. Ik had ergens gelezen dat de Stab HH 100 sneller zou draaien. Welke motor zouden jullie mij aanraden de Stab HH 100 of de Moteck SG-2100A en waarom juist die. Welke van die twee draait sneller en is nauwkeuriger. De prijsverschil tussen die twee doet mij niet zoveel. De Moteck SG-2100A heeft drie LNB aansluitingen en de Stab HH 100 heeft twee LNB aansluitingen.

 

Alvast bedankt voor jullie advies,

 

Groetjes, Omakip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die met 3 aansluitingen is hoogstwaarschijnlijk een Satcontrol van het type Satracer. Lijkt op de moteck, maar net ff anders. De site van de fabrikant is (als het mag) www.sat-control.net.

Ik heb hem bij iemand geinstalleerd, maar vond dat ie vergeleken bij mijn Stab HH100 wel heel erg traag bewoog. Als ik van 13 Oost naar 28 Oost ga, duurt dat bij mij ca. 10 seconden. Bij deze Satracer duurde het maar liefst 25 seconden. Vraag me niet hoe dat kan.

Kijk ook ff bij een eerdere posting van mij:

Hier

 

Succes en de groeten,

 

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hem bij iemand geinstalleerd, maar vond dat ie vergeleken bij mijn Stab HH100 wel heel erg traag bewoog. Als ik van 13 Oost naar 28 Oost ga, duurt dat bij mij ca. 10 seconden. Bij deze Satracer duurde het maar liefst 25 seconden. Vraag me niet hoe dat kan.

Kan ook aan de ontvanger liggen geven niet allemaal evenveel stroom

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...