Gast Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Gisteren heb ik spyware verwijderd met spywaredoctor in safemode.Nadat de spyware verwijderd was,kreeg ik toen ik explorer startte:shdoclc.dll,dns error.Dus ik heb van xp-cdrom het bestandje shdoclc.dl_ naar system32 gekopieerd en kon weer normaal op internet.Echter ik kan met rechtermuisknop niet meer plaatjes opslaan of tekst markeren en opslaan.In internetopties heb ik in geavanceerd allerlei instellingen geprobeerd,maar niks werkt.Ook ctrl+c werkt niet.Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Gast Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Ga eens kijken via Start-->Uitvoeren-->regedit: HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\Send To Daar zou je moeten zien staan: {7BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}"
Gast Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Die regel zie ik idd staan,dus hoe kan ik dit het beste oplossen?Internet Explorer opnieuw installeren?
Gast Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 probeer het volgende nog eens: Start-->Uitvoeren-->sfc /scannow ... en op 'OK' klikken.
Gast Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb sdc /scannow verschillende keren uitgevoerd met xp-cdrom erin,het balkje loopt ten einde en niks.Er is niks op het scherm te zien of hij al dan niet bestanden hersteld heeft.Rechtermuisknop werkt op internetsites nog steeds niet.In word,desktop ed werkt de knop gewoon.Iedere nieuwe suggestie is welkom!Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen