Spotvogel Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Ik lees hier dat een hoop mensen al met veel plezier de nieuwe Humax voor HD gebruiken, maar voor mij is een receiver zo goed als de edittor die er voor te vinden is; toch zie ik bij Humax niets staan voor deze doos? Bestaat \\\'ie al of niet?
opzolder Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Als je bijgaand bericht mag geloven ( http://www.hifi-forum.de/viewthread-124-254-25.html ; zoeken op editor), blokkeert NAGRAVISION elke mogelijkheid tot verbinding tussen PC en deze Humax. En komt er dus geen settings editor van de kant van Humax. Groeten van de zolder.
Spotvogel Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Geplaatst: 14 april 2006 Hmmm, dat probleem zal voor de europese versie die er zo langzamerhand ook moet zijn niet spelen, daar zit immers geen nagra in... Maar dus niemand die weet wat voor bestandje de settings zijn?
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 heb de hdci-2000 vorige week als een vd eerste gekregen, en vroeg mij ook af of er een settings editor ergens te verkrijgen is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen