Ga naar inhoud


hd is opeens leeg


Gast

Aanbevolen berichten

na dat ik flash wizard heb geinstalleerd en er een cf er in heb gedaan krijg ik als ik een fim wil opnemen een foutmelding opname mislukt.het opslagmedium is niet toegangkelijk en als ik op hd instellingen kijk staat er status:niet geinitialiseerd voor gebruik formateren en via ftp kan ik zien dat de hd leeg is terwijl ik ik wel voor 100 mb films had op staan

wat is er geverkeerd gegaan en wat moet ik doen formateren is niet echt wat ik wil omdat ik veel wil houden wat er op staat.

Heb wel wat gevonden in "zoeken" maar zonder resultaat

Heb flash wizard weer er af gehaald en ook de cf er weer uit gehaald en meerdere malen de ontvanger een tijd uitgezet

Ik heb een d7000 met een maxtor 120 gb en draai met pli Emerald

 

HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt ergens in het menu zien hoeveel ruimte er nog op je HDD vrij is. Als er dan nog ongeveer 120 GB vrij is, dan kun je er van uit gaan dat hij ook werkelijk leeg is. Hoe dit is gebeurd kan ik niet zeggen, ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan.

Ik zou de HDD opnieuw formatteren en een nieuwe opname proberen te maken.

Jammer van je gegevens, maar het is niet anders.

 

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had eerst de hydra en daarna pli en dat ging allemaal goed totdat ik

flash wizard er op had gezet daarna ging het mis

Of moet ik hem eerst weer mounten dat heb ik wel bij de cf gedaan op de 1 of andere manier krijgt hij geen link of ziet hij hem niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sieny,

 

Als ik me dat goed herinner kan de Dreambox niet overweg met een CF-kaart en een harde schijf tegelijk. Als je de CF-kaart verwijdert zou je harde schijf weer zichtbaar moeten worden en dus ook de inhoud. Ik heb het zelf niet geprobeerd maar daar wel het nodige over gelezen in dit forum.

 

Totdat dit euvel is opgelost (in Enigma) zit er weinig anders op dan een USB memory stick te gebruiken in plaats van een CF-kaart.

 

Groeten,

 

dMITRY

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi Sieny,

Als ik me dat goed herinner kan de Dreambox niet overweg met een CF-kaart en een harde schijf tegelijk. Als je de CF-kaart verwijdert zou je harde schijf weer zichtbaar moeten worden en dus ook de inhoud. Ik heb het zelf niet geprobeerd maar daar wel het nodige over gelezen in dit forum.

Totdat dit euvel is opgelost (in Enigma) zit er weinig anders op dan een USB memory stick te gebruiken in plaats van een CF-kaart.



Of je HD en CF samengaan hangt van je CF type af, met de goede CF werkt ook de 7000 prima met een CF samen.
Ik vermoed dat je de HD nog als master had gejumperd, waarbij de HD mount op de nog niet geformatteerde CF kwam.
Het makkelijkste lijkt me even volledig opnieuw beginnen met flashen. Doot het verwijderen van de CF is je box nu even geheel de kluts kwijt. (NB de CF is NIET hot pluggable).

Lees even m/n knowhow voor HD en CF samen op een 7000.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...