Gast Geplaatst: 14 april 2006 Geplaatst: 14 april 2006 Hallo ik heb een laptop gekocht met de intentie om mijn x-cam orion te programmeren via pcmcia port maar hier zet alleen usb en anderen porten aan wie weet hoe ik dit kan verhelpen? duca
Penthe Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Citaat: Hallo ik heb een laptop gekocht met de intentie om mijn x-cam orion te programmeren via pcmcia port maar hier zet alleen usb en anderen porten aan wie weet hoe ik dit kan verhelpen? duca Huuh ? kijk eens aan de zijkant naast je cd brander daar zitten toch zeker wel 2 slots ?
Gast Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 @ Penthe,heb net gekeken 5usb port, en een printer port en een com port dus geen pcmcia port . duca
Noordhorn Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Hoi Duca, Er zijn hier USB2PCMCIA adapters voor te krijgen. Kijk maar es bij www.google.nl Groeten en succes, Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
Ome Merde Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 @duca : wat voor laptop ? (merk en type pls) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Hoi,het is een Gericom pentium4 windows xp 40gb de serie nummer is der niet meer[versleten. duca
Ome Merde Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 en je weet zeker dat ie geen PCMCIA sleuf heeft ? kan het me haast niet voorstellen ... merDe deze ruimte is te huur
uniden Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 heb hier ook al eens een kreng gehad zonder pcmcia geval dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
uniden Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 andere laptop gekocht en die andere aan de vrouw gegeven dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Citaat: Hoi Duca, Er zijn hier USB2PCMCIA adapters voor te krijgen. Kijk maar es bij www.google.nl Groeten en succes, Ok,maar waar kan ik zou iets halen en wat kost het en welk moet ik hebben en is het de moeite waard ? Noordhorn
wammeswaggel Geplaatst: 16 april 2006 Geplaatst: 16 april 2006 Interessant, ik wist niet dat die dingen bestonden. Ik zie dat er een jumpertje op zit voor 5V en 3.3V. Dat is wel oppassen geblazen! Oudere cam's (zoals de eerste Magic's) kunnen daarmee misschien ook geprogd worden. Die zijn nl 5V. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Noordhorn Geplaatst: 16 april 2006 Geplaatst: 16 april 2006 Citaat: Ok,maar waar kan ik zou iets halen en wat kost het en welk moet ik hebben en is het de moeite waard ? Heb ze hier in Nederland nog niet gezien, maar als je mijn link aanklikt dan kun je zo vinden waar je ze kunt bestellen. Vind ze persoonlijk vrij prijzig (+/- 110 dollar), maar dat moet iedereen maar voor zich zelf bepalen. En of het voor jou de moeite waard is, geen idee. iig succes,Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
gigantaandemuur Geplaatst: 22 april 2006 Geplaatst: 22 april 2006 Citaat: Heb ze hier in Nederland nog niet gezien, maar als je mijn link aanklikt dan kun je zo vinden waar je ze kunt bestellen. Vind ze persoonlijk vrij prijzig (+/- 110 dollar), maar dat moet iedereen maar voor zich zelf bepalen. En of het voor jou de moeite waard is, geen idee. Beter een 2e hands cas 2 kopen stukkie goedkoper "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen