Ga naar inhoud


laptop zonder pcmcia port


Gast duca

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een laptop gekocht met de intentie om mijn x-cam orion te programmeren via pcmcia port maar hier zet alleen usb en anderen porten aan

wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

 

duca crazy.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Hallo ik heb een laptop gekocht met de intentie om mijn x-cam orion te programmeren via pcmcia port maar hier zet alleen usb en anderen porten aan
wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

duca crazy.gif


Huuh ? kijk eens aan de zijkant naast je cd brander daar zitten toch zeker wel 2 slots ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi Duca,

Er zijn hier USB2PCMCIA adapters voor te krijgen. Kijk maar es bij www.google.nl

1131196-usb2pcmcia.jpg

Groeten en succes,
Ok,maar waar kan ik zou iets halen en wat kost het en welk moet ik hebben en is het de moeite waard ? confused.gif
Noordhorn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ok,maar waar kan ik zou iets halen en wat kost het en welk moet ik hebben en is het de moeite waard ? confused.gif


Heb ze hier in Nederland nog niet gezien, maar als je mijn link aanklikt dan kun je zo vinden waar je ze kunt bestellen. Vind ze persoonlijk vrij prijzig (+/- 110 dollar), maar dat moet iedereen maar voor zich zelf bepalen. En of het voor jou de moeite waard is, geen idee.

iig succes,

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb ze hier in Nederland nog niet gezien, maar als je mijn link aanklikt dan kun je zo vinden waar je ze kunt bestellen. Vind ze persoonlijk vrij prijzig (+/- 110 dollar), maar dat moet iedereen maar voor zich zelf bepalen. En of het voor jou de moeite waard is, geen idee.

Beter een 2e hands cas 2 kopen stukkie goedkoper

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...