Ga naar inhoud

grootste probleem van iedereen !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

je kent het wel je vrouw wil gtst kijken en jij sport. helaas moet ik boven constateren dat ik alleen maar beeld heb waar ze onder naar zitten te kijken <BR>Dus boven maar een ekstra tuner neer zetten, moet ik dan ook een twede abo afsluiten bij anaal+ ????????????????? confused.gif" border="0 <P>groet ray,

Geplaatst:

Ray;<P>Ik neem aan dat je sport wilt kijken op c+ ??<P>Als de vrouw alleen gtst wil kijken dan kan dit ook met een "eenvoudig" kaartje van C dig. kosten ca 110.-.<P>Het enige wat je wel nog nodig hebt is een dig ontvanger .<P>Suc6<P>Allcamjan

Geplaatst:

dat is het probleem juist, ik heb een c+ ontvanger maar je kan maar op een zender tegelijk kijken dus als ik iets anders wil zien denk ik dat ik toch een twede ontvanger<BR>moet gaan aan schaffen . rolleyes.gif" border="0<BR>is nog geen probleem maar moet ik daar ook weer een abo voor afsluiten?<BR>alles dubbel in een huis!!!<P>groet ray, confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ray;<P>Je kunt natuurlijk ook een GW-kaartje, of een groen kaartje nemen, dit kost niet zoveel en ook geen abbonnement.<P>PS ligt er geen kabel in holland ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.