Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

Ik heb een aantal vraagjes over deze kaart, het is inderdaad geen nieuwe kaart, is inmiddels al 25 euro bij de $#@%!%#$#@#!, maar desondanks is er erg weinig over te vinden op het net. Ook heb ik de search gebruikt op dit forum maar er is weinig over geschreven. Is er eigenlijk een site gericht op de cinergy 1200?

Hier in dit topic wordt er gesproken over een gerucht over een software update waarmee HDTV ontvangen kan worden. De pagina waarnaar gelinkt wordt is helaas niet meer online. Weten jullie hier misschien meer over? Zoeken op google levert niet veel anders dan wat vage duitse fora op.

Mijn tweede vraag is eigenlijk over de compatibiliteit van deze kaart met verschillende programmas. Behalve de standaard meegeleverde Cinergy Digital heb ik alleen MyTheathre en Mediaportal zo ver gekregen dat ze deze kaart herkennen. maar deze programmas zijn niet echt de beste 'around'. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Mvg,

Geplaatst:

De kaart ken ik niet, maar ik denk dat MyTheatre een van de beste DVB programma's "around" is - alleen niet zo geliefd sinds Saar er 40 dollar (of euro?) voor vraagt...

Geplaatst:

Neem eens hier een kijkje:

http://www.majority.nl/projects__dvb_s.htm

MajorDVB ondersteund o.a. de Cinergy 1200 DVB-S ... en, alle source codes zijn aanwezig.

Ter info: HDTV ondersteuning heeft over het algemeen niets met de applicatie zelf te doen, maar met de gebruikte filters/graph in DirectShow (de applicatie moet dan het gebruik van andere filters/graphs e.d. wel toe staan).

Geplaatst:

Die programmas zijn wel goed, maar bieden bijna geen hulp bij het uitrichten. Andere programmas als progDVB ondersteunen plugins die hierbij kunnen helpen.

Geplaatst:

Ik heb nog een aantal programma's gevonden die werken met de BDA-drivers (te vinden op de website).

Een opsomming:

- Dvb viewer (scherper beeld dan de rest, kanalen zoeken gaat lastig en loopt vaak vast)

- Tvcentral (werkt niet bij mij)

- Mediaportal (omslachtig, niet echt in te stellen)

- MajorDVB (heb ik niet aan de praat kunnen krijgen, veels te ingewikkeld voor mij)

- Mytheatre (gebruik ik op dit moment, neemt ff tijd om alles werkend en ingesteld te krijgen, maar uiteindelijk de beste)

Geplaatst:

MajorDVB werkt NIET met de BDA-drivers (of met de drivers van de fabrikant). MajorDVB gebruikt zijn eigen driver welke geinstalleerd moet worden i.p.v. de fabrikant-driver ...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen