Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi, kan iemand mij een oplossing geven voor het volgende probleem:<BR>ik heb nog een oude 1.20 meter draaibare schotel (TRIAX)met de lnb aansluiting in het midden van de schotel.<BR>nu kan ik de nieuwe lnb's van tegenwoordig er niet op aansluiten, omdat die een andere koppeling hebben!<BR>ik zoek eigenlijk een TUSSENSTUK voor het installeren van een lnb.<BR>dus aan de ene kant de oude aansluiting aan de andere kant de nieuwe aansluiting.<BR>nu is mijn vraag zijn die standaard in de handel of moet ik op een of andere manier er een laten maken? <BR> mad.gif" border="0 <BR>Ik hoop dat iemand mij een oplossing voor dit probleem kan geven, omdat de schotel het nog prima doet. shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Wat bedoel je precies?<BR>ben je op zoek naar een polarizer of gewoon een lnb die je daar op aan sluit, dus een met een gat aan de bovenkant ( is oude type lnb ) uit die goeie oude tijd van feedhoorn , polarizer , lnb. Daar valt toch nog wel aan te komen, heb hier vorige jaar de lnb moeten vervangen, had iets te lang in de zon gekeken op een 1.5 m prime focus schoteltje.

Geplaatst:

Wat jij nodig hebt is een lnb met een flens. Daar past weer een feedhorn op die zo op je triax gemonteerd kan worden. De betere satzaken hebben die flenzen wel op voorraad.<P>Grtz. Bullet.

Geplaatst:

bedankt, voor de tip ga deze week eens informeren.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Een lnb zonder f met een C120 aansluiting is de oplossing voor je probleem.MTI/Philips hebben deze en zijn dan weer in enkel/twin/4 band uitvoering te koop met een 0.7 db en kost +/- Fl.105.= voor de enkele uitvoering. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.