Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 hoi, ben nog in bezit van een gele zetacam,wat kan ik er nog mee aanvangen? of drop ik het bij de rest van het afgedankte sat mat. groeten
gigantaandemuur Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Is een jokerachtige dacht dat er een poosje geleden een s.w. update was maar weet het niet zeker "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 In ieder geval is het een prima Viaccess CAM voor Viaccess kaarten.
Gast Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Daar kon je full-X mee ontvangen met alternatieve firmware, heb ik nog ooit voor iemand erop gezet een jaar of wat geleden. Staat ook in de sat4all <a href="/forums/faq/index.php" target="_blank">database</a>. Of dat nog steeds geldt, weet ik niet. Verder is het een prima multicam, je kunt er fun 6in1 kaartjes in kwijt en ook de Canal Digitaal kaart werkt erin (krijgt alleen geen update).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen