Thomas2000 Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 ik heb een site in html op de server geplaatst maar die laat de plaatjes die in de 'files mappen' staan niet zien. Echter op de hd thuis doen ze het prima. Ik weet niet veel van webdesign dus weet iemand wat er fout gaat? mvg thomas Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 Heb je de foto's wel upgeload naar de server en staan die in dezelfde mappen als lokaal op je hdd? Klinkt stom, maar zo eenvoudig kan het zijn. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 ja ik heb als het ware een 'image' van de site op de hd via ftp op de server geplaatst. en voor de zekerheid in de mappen gekeken en daar staat een filelist en de foto's. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 Met welk programma het je die site gemaakt? Indien met frontpage kan het zijn dat je server geen frontpage extensies ondersteunt. Plaats eens een link, dan kunnen we even de broncode bekijken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 In word. Het betreft een zeer simpele site die ik voor school moet maken. http://thomas2000.awardspace.com Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 Dit is volgens mij niet goed: src="thomas.awardspace.com/index_files/image001.jpg" zet er is 'http://' voor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 Nee helaas... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 src="/index_files/image001.jpg" en 2 regels later: src="/index_files/image002.jpg" Klopt dat? 2 verschillende jpg's? Zet er nou eens het hele adres er in met http:// erbij en controleer dat door naar de source te kijken als het online staat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb het op beide manieren geprobeerd maar het werkt niet. hoe kan ik naar de source kijken? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 Rechter muis klik op de webpagina en dan view source / bron weergeven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Die komen overeen met de bron op de hd. Maar waarom doet de site het wel op de hd en niet op de server. ik heb al verschillende malen opnieuw geupload... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 ik heb de site nu vanaf de server in een aparte map gedownload op de hd en de foto's doen het dan wel... Ik snap er niks meer van. Zou ik iets op de server opnieuw moeten instellen? Alvast bedankt voor reacties! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 april 2006 Delen Geplaatst: 21 april 2006 In firefox doet ie't gewoon hoor. [edit] Ik had je vorige bericht gemist[/edit] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Dus in firefox doen de foto's het wel? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opzolder Geplaatst: 21 april 2006 Delen Geplaatst: 21 april 2006 Bekijk de permissies eens van de directories van de plaatjes; moet readable zijn voor all. Als dit abracadabra voor je is, moet je eens een pagina uploaden met een plaatje in dezelfde directory als de pagina. Waarschijnlijk doen pagina en plaatje het dan allebei wel of allebei niet. Groeten van de zolder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen