CB1 Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 Ik moet een boot versie 1.09 op een digitall world sf2000 zetten. Met wat voor progje doe ik dit en wie heeft het misschien voor mij? Gr Cb1
aukemuis Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 http://groups.yahoo.com/ En dan ff zoeken naar SFT2000, je moet je volgens mij wel registreren
Gast Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 bootloader doe je met het progje dwsu ,,,,op hetzelfde manier als de firmware veel succ AFZ BOB
CB1 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Geplaatst: 22 april 2006 Allemaal bedankt voor het antwoord. Ik heb de boot gedownload op www.all stb 2000.cjb.net. Alleen is deze file niet goed. Nu heb ik ergens een andere weten te bemachtigen en nu werkt het wel. De ontvanger doet het inmiddels weer. Ik had de software geupdated en toe bleef hij in boot hangen. Nu start hij wel weer direct door. Allemaal heel erg bedankt. Groetjes Cb1
jacobus Geplaatst: 22 april 2006 Geplaatst: 22 april 2006 Dat is een groot voordeel van de DAW ontvangers. Je kunt ze bijna niet om zeep helpen. Als het fout gaat, gewoon nog een keer proberen, evt met andere software en hopla, gaan met die banaan. Wel zijn er in het verleden problemen geweest dat deze ontvangers niet meer geupdate konden worden. De exacte reden daarvan is mij onbekend, en ik heb dit probleem al een lange tijd niet meer gehoord. Mogelijk hebben ze mede voor dat probleem een nieuwe bootloader uitgebracht. Maar ook is het aan te raden om alleen maar software te gebruiken die ook voor het betreffende model is geschreven. Alhoewel het gebruik van 'verkeerde' software vrijwel nooit problemen geeft, kan het natuurlijk foutgaan.
Gast Geplaatst: 14 mei 2006 Geplaatst: 14 mei 2006 weinig last van heb de sft 4000e werkt perfect dat updaten zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen