The Iron Maiden Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 Hallo, ik heb een laptop met een trust ami mouse mini optical. De muiscursor wil wel eens gaan driften (verschuiven), zonder dat ik de muis bedien. Wie weet hier een oplossing voor. Ik heb de bijbehorende driver al geïnstalleerd, maar zonder succes. The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Thomas2000 Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 Kan ook wezen dat de lens vuil is. Even met een wattenstaafje over het lampie heen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Melle Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb ook wel eens een driftende muis gehad, kwam hier door de muismat. Dit was een satellite muismat (sat4all dag Breda ) Op het lichtere gedeelte ging de muis ook wel eens driften of hij schoot wel eens weg als ik over donker gedeelte naar licht gedeelte ging. Heb nu een effen (rode) muismat en het probleem is weg. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen