Gast Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Vroeger (vroegah) had ik een Humax en daarvoor zijn er settingsfiles (pet123)waarmee de zenders netjes gegroepeerd per provider een mooi overzichtje had. Bestaat dat eigenlijk ook voor deze box? Ik bedoel dus een .ird file waarin de zenderlijsten staan.
Gorefest Geplaatst: 24 april 2006 Geplaatst: 24 april 2006 Hier is een lijst van April. Is nog wel op basis van oude database 1.05 maar dat maakt in principe niet uit. Kun je via USB erop zetten. 1136787-Gorefest_april2006.zip Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gorefest Geplaatst: 24 april 2006 Geplaatst: 24 april 2006 Denk erom dit zijn settings voor Vast - T1/T2 Tuner 1 Astra Tuner 2 Astra & Hotbird Maar deze instellingen kun je zo veranderen in je ontvanger lijst blijft daarbij behouden. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 25 april 2006 Geplaatst: 25 april 2006 bedankt voor je settings, ik vroeg me eigenlijk af of er een site is waarop settingsfiles staan en worden bijgehouden. Toevallig heb ik bijna dezelfde configuratie, alleen nog astra 2 erbij op tuner twee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen