Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 kan mij iemand informeren wat de beste moter<BR>is voor mijn schotel,ik zie vaak advertenties<BR>aanbiedingen van af 150 piek maar wat is het verschil in prijs en mogelijkheden
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ikzelf heb een Stab HH100 moter. prijs iets onder de fl 300.-. deze werkt perfectmet <BR>Diseqc 1.2. Dat wil zeggen dat iedere sattuner die geschikt is voor diseqc 1.2 hier mee om kan gaan. Dit gaat via de coaxkabel die toch al naar de schotel moet lopen. Soms is het nodig om een LNB te gebruiken die weinig voeding vereist. Dit omdat de moter gevoed wordt vanuit de sattuner. een geschikte LNB is de Philips SX1019 <BR>Zowel de moter als de LNB zijn bij iedere goed gesorteerde satellietzaak uit voorraad leverbaar.<P>Succes met je keuze
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ik voeg hierbij, als je de mogelijkheid hebt om een actuator, type pistonmotor, is dit de beste keuze. Je kan dan ongelimiteerd posities haarscherp instellen. En last but not least, alle nodige materialen bij elkaar (motor, polarmount, positioner indien nodig) kosten een héél stuk goedkoper dan een goede disecqmotor. Een bijkomend euvel is wel dat je een vieraderige draad moet bijleggen, maar indien je onder de 50 meter blijft kan je gerust een telefoondraad gebruiken (2x2). De sektie van deze draden is genoeg om de motor zonder problemen te sturen.
Aanbevolen berichten