Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb, na een verhuizing, weer mijn cas 2 op de computer gezet. Na installatie software cas 6.6 komen er de matrix en sky logo's te voorschijn. Echter het dragon logo blijft grijs en is niet aan te klikken.

Ik heb de gehele reeks aan software van cas 6.2 tot aan de nieuwste gedownloaded, maar bij allen hetzelfe probleem.

Het komt er dus op neer dat ik mijn goede ouwe dragon cam niet meer kan voorzien van de nieuste educatieve software.

Wat doe ik verkeerd?

Geplaatst:

Bij cas2 gebruik je de addon met een dragon loader card.

Kijk maar onder smartcard daar staat links onder dragoncard 26.gif

Bij cas3 is dat niet nodig.

Mvrgr

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Geplaatst:

ik heb voorheen altijd mijn dragoncam met binfile geladen met de cas2. Nu kan het niet meer!

Het is waarschijnlijk geen kloon, dus daar`kan het niet aan liggen.

Een Matrix cam kan ik nog wel programmeren, maar`het dragon logo blijft grijs.

wat doe ik toch verkeerd???

Geplaatst:

De matrix programmeer ik ook met de cas2 rechtstreeks. 36.gif

Maar de dragon heb ik altijd met een dra-bestand via de addon en loaderkaart geprogt. 41.gif

Mvrgr

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Geplaatst:

het DRA file voor de dragon kun je alleen met de add-on en loaderkaart in de ontvanger programeren.

Je kan ook de dragonkaart ( smartcard ) met de cas2 en add-on programeren en deze in de module stoppen die in de receiver zit.

gr

Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen