xinetic Geplaatst: 25 april 2006 Geplaatst: 25 april 2006 Hallo, Ik wil me een multimediacenter in elkaar knutselen. Vereisten zijn: - laagstroomverbruik - DVD afspelen - MP3 afspelen - Internet radio - Harddisk recording - Dual tuner Niet vereist is: - Gaming Nu heb ik wel de L-box gevonden op het internet en de prijs is ook zeer aantrekkelijk, zelf nabouwen is duurder, maar ben bang dat deze te beperkt is mbt een eventuele upgrade. Wie heeft er ervaringen met de L-box Waar kan ik informatie vinden over DIY multimediacenters, websites, forums Wat zijn de alternatieve (linux) multimediabox software? Thnx. PS: Dat de site niet vermeld mag worden lijkt me wel duidelijk, maar een gewone vraag over de L a m a b o x zonder gescramble is wel weer lastig.
xinetic Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Geplaatst: 4 mei 2006 Weinig mensen met ervaring of verkeerde forum?
Preteorian Geplaatst: 4 mei 2006 Geplaatst: 4 mei 2006 Kijk eens op: http://www.degroeneknop.nl/forum/ VU+ Duo2, OpenATV 5.1 /Visiosat Astra 1/2/3/Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen