Gast Geplaatst: 5 september 2001 Geplaatst: 5 september 2001 Hallo allemaal,<P>Ik was eigenlijk bezig om mijn Aston1.03 te flashen naar Cryptoworks.<P>Ik gebruik een Packard Bell EasyNote / NEC VersaNote) notebook met Windows98SE.<BR>Wanneer ik de Aston1.03 erin steek, detecteert de notebook helemaal niets.<BR>Windows vraagt niet om een driver en ook wanneer ik bij PCMCIA in het configuratiescherm kijk, zie ik dat beide PCMCIA sloten leeg zijn.<P>Alleen wanneer ik de CI eruit haal, hoor ik 2 pieps die aangeven dat er een PCMCIA kaart wordt verwijderd uit de machine.<P>Heeft iemand hiermee ervaring, want ik zou graag naar Cryptoworks willen en ik weet dat het mogelijk moet zijn op deze manier.<P>De Aston werkt 100% in mijn ontvanger, dus die is niet stuk. Overigens ook met een Viaccess 1.20UK geprobeerd, zelfde verhaal.<P>Inmiddels 5 verschillende types notebooks en operating systems (Win95/98SE/2000/XP) geprobeerd maar niks. Ook het lezen van de postings in dit board heeft me tot dusver niet verder geholpen.<P>Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.<P>Groetuh,<BR>LDP
Gast Geplaatst: 5 september 2001 Geplaatst: 5 september 2001 heb hier hetzelfde probleem, onder div OS geprobeerd. .INF driver geladen. hielp niet.
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Is het uberhaupt mogelijk om een Aston cam zodanig te flashen dat het een cryptoworks cam wordt? <BR>Wel interessant. Waar kan ik hier meer info over vinden?<P>Groeten,<P>Ppgb
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Ze zijn om te proggen maar dat is dan ook het enigste wat ik daar van weet jammer genoeg.<P>groeten, Zeeman.
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Ik steek zojuist even mijn aston 1.05 in me Toshiba laptop die op win2000pro draait en hij geeft direct aan dat er een pcmcia kaart ingestoken word.<BR>Waarom dit niet bij jullie gebeurt is me een raadsel, maar als je een kennis hebt met een toshiba zou ik het maar eens aan hem vragen.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Ook onder Windows XP kreeg ik te zien dat er een 'unknown pcmcia device' gedetekteerd was. Maar XP accepteert geen Win98 drivers, dus dat wordt nix.
Aanbevolen berichten