Gast Geplaatst: 27 april 2006 Geplaatst: 27 april 2006 Heren van de wijsheid, Ik heb sinds kort in mijn DAW 2100E een officiele CW module van Digiturk + legaal abo, echter duurt het zappen zeeeeer traag (10+ seconden). Is dit normaal bij een CW module of moet ik eerder denken dat het aan mn receiver ligt? Sowieso loopt het niet vlekkeloos want soms opent een kanaal helemaal niet en soms reboot mn receiver spontaan! Hoort het normaal sneller te zijn?
Restful Geplaatst: 27 april 2006 Geplaatst: 27 april 2006 Citaat: Heren van de wijsheid, Ik heb sinds kort in mijn DAW 2100E een officiele CW module van Digiturk + legaal abo, echter duurt het zappen zeeeeer traag (10+ seconden). Is dit normaal bij een CW module of moet ik eerder denken dat het aan mn receiver ligt? Sowieso loopt het niet vlekkeloos want soms opent een kanaal helemaal niet en soms reboot mn receiver spontaan! Hoort het normaal sneller te zijn? Als je nog een module in je receiver hebt, dan kan dat waarschijnlijk de oorzaak zijn. Dit was wel het geval bij mij. Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Gast Geplaatst: 27 april 2006 Geplaatst: 27 april 2006 Het is een receiver met ingebouwde ucas (zo heet t volgens mij). Dus intern zit een cam die alles kan decoderen (seca2, irdeto, conax, crypto etc). Ik vrees eigenlijk dat ie eerst intern gaat zoeken en dan pas aan de module gaat vragen. Alleen doet ie daar verschrikkelijk lang over. Iemand ervaring daarmee? Iemand ervaring met andere receivers die wel snel zappen? Ben best bereid een andere receiver te kopen (mits deze wel wat educatieve dingen kan... Multivision is toch best leuk soms)..
Gast Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 hallo spais ik had het ook ,na veel exprementeren is het nu goed bij mij was het Schotel afstelling (dacht altijd afstelling is goed) toch niet zuiver genoeg! gr zoet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen