antony Geplaatst: 27 april 2006 Geplaatst: 27 april 2006 raar geval ik log in met de vaste aansluiting op sat4all dat is geen probleem wil ik echter de laptop die draadloos is verbonden ,adsl , dan kan ik dat niet wat doe ik nu fout ? of wat zou er verkeerd kunnen staan
Ome Merde Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 kan je wel (draadloos) op andere pagina's komen ? wat gebeurd er als je naar sat4all.com navigeerd ? (krijg je een foutmelding). heb je je s4a-cookie al eens gewist ? merDe deze ruimte is te huur
antony Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Geplaatst: 28 april 2006 ja ik kan wel op de pagina,s komen maar het inloggen wil gewoon niet gewone foutmelding , ww niet correct dit gebeurd ook op de andere site,s waar een gb en ww is vereist
Thomas2000 Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 Alles cookies eens verwijderen.... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 Heb ik ook last van, telebankieren lukt niet op de laptop. Wordt aanstaande zondag 30 april opgelost, zodra het is gelukt meld ik het even.
jacobus Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 heb ik ook last van gehad. Ik kon alleen inloggen (wachtwoorden verzenden) als ik mijn firewall uitschakelde.
KeeS48 Geplaatst: 28 april 2006 Geplaatst: 28 april 2006 In de router een vinkje aanklikken wifi aan misschien? Dat kan dus alleen met een kabelverbinding. Philips 6073_3a/euromuis_Fan /Monoblok
antony Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Geplaatst: 29 april 2006 zo zie je maar weer hier hebben meer mensen mee te maken , maar helaas nog geen oplossing , cookies werkt ook niet ,maar wacht ff op wicky wacky
antony Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Geplaatst: 2 juli 2006 probleem met wachtwoord voor sat4all nog steeds niet opgelost weet iemand raad ?
Gast Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Gek, want ik heb geen probleem. Wel moest ik een kwisje invullen, maar dat had hier niets mee te maken. Ik kan zowel met laptop, desktop als Apple op sat4all komen. Lijkt me toch een cookies probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen