Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Hi Forum,<P>Ik heb een actuator gkocht daaraan vast een schotel plus lnb (aanbiedingkje) Maar heb ik nou nog meer nodig om mijn huidige set draaibaar te maken met mijn Humax ci 5100? Alle besturing gebeurt toch via diseq 1.2 vanuit de Hummi?<P>thanx
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Met Disecq kun je een speciale disec motor besture, geen actuator. Daar heb je een positioner of receiver met ingebouwde positioner voor nodig.
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 @unl,<P>je moet even beter aangeven wat je aangeschaft hebt anders is er geen zinnig antwoord op te geven.<P>groeten,<P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Zeeman,<P>Je hebt gelijk krijg m morgen in huis dus zal het morgen ff laten weten....<P>greetz
Gast Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 Heb m in huis, 2e hands beestje, maar het is een Jaeger TD 18, met nix erbij dus geen beschrijving hoe aan te sluiten.....dus.....hoe sluit ik m aan en heb ik niet meer nodig om van sat naar sat te gaan?(je ziet het al is de eerste keer voor mij...)<BR>Thanx<BR>
prutsie Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 kan niet op je hummie. dit is een 36volt gelijkspanningsmotor, met een pulsuitgang.<BR>als je het kapje eraf haalt zit er een soort kroonsteentje met 2 dikke draden, en 2 dunne.<BR>de 2 dikke zijn voor de 36vdc, de 2 dunne voor de pulscount.<BR>Goedkoopste oplossing, koop een gebruikte analoge ontvanger waar een positioner inzit. gebruik deze om je schotel te draaien, en hummie om te kijken.<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Is het ook mogelijk om er een zogenaamde Satcruiser of iets dergelijks op te zetten?
Johnnny1 Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Je schotel kan je simpel en nice besturen met een VBOX!. Deze zet simpel een Diseq 1.2 Commando over naar je actuator. Zodat je blikkie toch veranderd van positie. En deze is simpel en snel aan te sluiten en je kan met setedit of humbox iedere keer je posities van je Vbox zo overzetten naar een nieuwe lijst van onze vriend Pet123 of anders <P>Xp, Johnnny1 Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Bedank Johnny,<P><BR>Dus......ik kan die vbox rechtstreeks om mijn jaeger td 18 aansluiten en werken!!!!!<P>Weet je ook een prijsje?<P>greetz,
Johnnny1 Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Ja kost geloof ik 190 gulden en is te koop bij de bekende Satshop in Arnhem Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Thanx,<P>Kijk ff op het web bij hun(en)<P>greetz,
Aanbevolen berichten