Moderator Matchless Geplaatst: 29 april 2006 Moderator Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb hier een blaupunkt travelpilot E2 waar men een kopie van een navigatie cd in had gedaan. deze slikte de cd en ging volledig uit.Geen display, lapmjes,ledjes of iets anders doet het. Ik zie bij het aansluiten op een voeding wel dat hij een half ampere trekt en na een minuut ofzo weer uitgaat. De cd heb ik eruit gehaald. Echter weet ik niet wat de fout is van deze radio. Zit er soms een beveiliging in die de radio uitzet? zo ja, hoe kan ik er weer leven inblazen? Of is er een hardware error die toevallig op dezelfde moment erin is geslopen? Als het een beveiliging is dan is het wel een hele goeie Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
veda Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 Lijkt mij inderdaad eerder toeval dan een beveiliging. Uit ervaring weet ik dat het inschakelen van een blaupunkt autoradio (en waarschijnlijk ook andere ?)via de processor gebeurt, zelfs de lampjes! Ook de processor zelf heeft nog eens zijn eigen resetIC. Schema opzoeken en meten maar. gr Dany
percies Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 Behalve de kaarten , staan op de cd's ook de software voor je navigatie op. Als deze sofware niet voor je travelpilot geschikt is, zou het zo kunnen zijn dat je travelpilot niet meer over de juiste software beschikt om te functioneren.
Steve Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 er moet iets anders aan de hand zijn,dit was gewoon toeval,en heeft niets met de cd`s te maken
Moderator Matchless Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Moderator Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb de 5 volt gemeten op het loopwerk maar daar komt maar iets van 3,nogwat volt uit. Kan iemand me blij maken met een schema zodat ik precieser kan meten ? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
slider Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 ik zelf heb ook een blaupunkt gps namelijk een dxv als je er een kopie insteekt dan zegt hij gewoon,cd is niet geschikt,daarom is het volgens mij puur toeval dat het beestje dood is,succes verder met de herstelling, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen