Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Mijn diseqc ver 2.0 moet geprogrammeerd worden.<P>Het is er een voor twee lnb`s. (merk onb.)<P>Ik weet nog dat er 10 modes op zitten.<P>Alleen ik weet niet meer welke mode en tevens de code ik moet gebruiken voor mijn strong 8000 het moet overeen komen met diseqc 1.0.<P>Er zit een rood lampje op en een drukknopje voor het indrukken van de code van de modes.<P>Weet iemand hoe ik deze moet programmeren??
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Ik heb de brief die de bij hoord wel 3flits is voor wat jij zoekt
borsjea Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Weer een vraag waar search gebleven is.<BR>Toxic[Q] is het niet mogelijk om de link search op te nemen met een info scherm met een herhaling van jou verhelderende info waarom deze functie (tijdelijk) niet aanwezig is?????
Crash-Dummy Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Hallo luitjes, Ik ben ook in het bezit van een diseq 2.0 dezelfde als hier boven vermeld is, met programeermogelijkheden. Nu zoek ik hier een beschrijving van wie kan mij hier aan helpen, motormmuis zal hem al hebben maar ik nog niet. De beknopte uitleg mag ook. thx Harry.
Murdock Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 Bel ff naar *************** in Eindhoven, tenminste als het een Triax betreft. Deze kunnen je dan wel een lijstje mailen/faxen of doorgeven... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten