Gast Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 waar moet ik zijn voor een abo op eur 1080 en geographic en wat zal het ongeveer gaan kosten? groeten ronald
Gast Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 Zover ik weet wordt National Geographic alleen aangeboden in HD via de kabel. Bij Casema zowieso gratis te zien tot eind van dit jaar. Zover ik weet is HD1-NL nog ongecodeerd ergens op een eutelsat ofzo. Deze zit in ieder geval ook in alle kabel HDTV pakketten
delto95 Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 http://www.euro1080.tv Hier kun je abbo bestellen. Groetjes,
Gast Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 ok even gekeken daar heb dus een kaart van €.200,- nodig en een Irdeto CAM-module van €.40,-- die volgens de site nu is uit- verkocht. Kan deze Irdeto cam module in mijn Humax 2000? heb thans een canal digital module. Kan hier die euro 1080 kaart niet in of kan de euro 1080 kaart in de irdeto module of kan geen van beiden. Kunnen de beide modules dan wel samen in de Humax 2000 zonder storing en hoe schakel ik dan over? is dit al het geld waard? heb je zelf dit abbo. waar kan ik me nog meer op abonneren wat interessant is? groeten ronald
Nolan Geplaatst: 4 mei 2006 Geplaatst: 4 mei 2006 200 euro voor 1 hdtv zender, dat is toch echt bezopen! In de D2mac tijd had je TV-PLUS de 1e breedbeeldzender waar je ook een kaart voor kon kopen. De kaart was een stuk goedkoper als die voor euro 1080, maar TV-PLUS was ook 3 keer niks! Volgens mij is dat met Euro 1080 niet veel anders! VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.
flodder11 Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 Het voetbal op TV-PLUS was wel leuk. De programmering van euro1080 is inderdaad niks. Alleen de live uitzendingen van wtcc zijn leuk. Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
delto95 Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 Citaat: ok even gekeken daar heb dus een kaart van €.200,- nodig en een Irdeto CAM-module van €.40,-- die volgens de site nu is uit- verkocht. Kan deze Irdeto cam module in mijn Humax 2000? heb thans een canal digital module. Kan hier die euro 1080 kaart niet in of kan de euro 1080 kaart in de irdeto module of kan geen van beiden. Kunnen de beide modules dan wel samen in de Humax 2000 zonder storing en hoe schakel ik dan over? is dit al het geld waard? heb je zelf dit abbo. waar kan ik me nog meer op abonneren wat interessant is? groeten ronald Ik heb idd. zelf euro 1080 abbo. Werkt perfekt op mijn PR-HD1000 in een oude irdeto met freecam firmware. Die zit samen met de Dragoncam in de Humax. Ze houden niet echt van elkaar maar dit ligt aan de Humax! Wat programmering betreft vind je op de link uit mijn post hierboven de volledige programmagids. Ik heb lekker heel de Olympische winterspelen in Turijn in HD kunnen bekijken met dit kaartje. Is toch mooi?
delto95 Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 Citaat: 200 euro voor 1 hdtv zender, dat is toch echt bezopen! In de D2mac tijd had je TV-PLUS de 1e breedbeeldzender waar je ook een kaart voor kon kopen. De kaart was een stuk goedkoper als die voor euro 1080, maar TV-PLUS was ook 3 keer niks! Volgens mij is dat met Euro 1080 niet veel anders! de kaart blijft geldig tot 2010 en die 200 euro is eenmalig. Ik heb de mijne al sinds 2005. Vijf jaar lang twee HD kanalen voor Euro 40 per jaar. Is dat dan echt zo bezopen?
Gast Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 hai Delta worden er ook films en dcumentaires uitgezonden?
delto95 Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Geen films.. wel leuke docu's. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het aanbod nog niet echt schitterend is, maar er zijn wel veel leuke dingen te zien.
rai Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Hier in Nederland hadden we ook graag de Olympics in HDTV gezien. Heb een deel van de openingsceremony mogen bekijken, maar na 65 minuten werden de belgen wakker en ging voor Nederland de boel op slot. Du in Luxemburg had je dan geluk.
delto95 Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Geen geluk hoor... ik heb zoals geschreven een officieel abbo bij euro1080.
flodder11 Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Euro 1080 zou eigenlijk korting moeten geven op een Ned euro 1080 abbo(en mensen die al betaald hebben een deel terug storten),aangezien je belangrijke uitzendingen zoals de Spelen in Nederland(in tegenstelling tot het buitenland) niet live maar alleen achteraf mag zien en er uiteraard geen bal meer aan is. Zal met het WK ook wel weer zo gaan. Met het vorig EK was het ook al zo:select groepje kon het live zien,de rest acteraf na maanden. Gelukkig: WK in HD op BBC fta. Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Het WK op BBC in hdtv kijken staat nu ook op losse schroeven. Vooralsnog zien de Pace en de Hummax de zender niet ondanks mpeg4-dvbs. De sky-hd-box ziet de test-zender wel. Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
delto95 Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Citaat: Het WK op BBC in hdtv kijken staat nu ook op losse schroeven. Vooralsnog zien de Pace en de Hummax de zender niet ondanks mpeg4-dvbs. De sky-hd-box ziet de test-zender wel. Mvrgr Idd... daar staat mijn HD-1000 dan langzaam te bakken in mijn rack... opwarmen kan ie als de beste maar een HD zender ontvangen... ho maar! Slecht nieuws dus voor ons Humax-Hd-ers. Hopelijk een oplossing met de volgende firmware!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen