Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hallo Medesatters...<P>Ik heb dit probleem al eens voorgesteld in een topic van iemand anders.<BR>Maar dat werd op die manier eigenlijk een beetje off-topic.<BR>Dus heb ik er zelf even een topicje van gemaakt,wel zo duidelijk.<P>Ik kan dus nergens info vinden over de verhouding van antenne settings in de Humax (1/32)<BR>en satellietnamen enz.<P>Ik heb dus de lijst van Pecarie erin geladen.<BR>Werkt op zich goed,ware het niet dat er maar 16 posities van de schotel inzitten,tewijl de<BR>Humax er tegenwoordig 32 aan zou moeten kunnen.<P>Nu lukt het me niet om de andere overgebleven posities vast te leggen of te koppelen <BR>aan een boeket/provider of de lijst van Pecarie.<P>Voorbeeld hier beneden:<BR>-----------------------------------------------------------------------------------<BR>Net nog heb ik gezocht naar Panamsat op 43 Oost.<P>Service searching-> Antenna-setting.<BR>Antenna-alternative op 31 gezet, die is in iedergeval niet bezet leek mij zo.<P>Satelitte-name netjes Panamsat ingezet.<P>Toen naar manual search daar de frequentie van Televisia ingezet inc. symbol rate enz..<P>Satelitte name daar op Other1 gezet.<P>Toen gaan zoeken...-> gevonden en op store gezet.<P>Ga ik nu via exit uit het menu dan zie ik Moving Motor en dan draait die &^^%%^##^& -<BR>schotel weer een hele andere kant op,behalve de goeie dus.<P>Duik ik nu weer in dat menu,dan staat die Satellite-name inderdaad weer op Hotbird3.<P>Selecteer ik nu weer Antenna-alternative op 31, dan gaat 'ie weer naar de juiste positie,maar ga ik nu weer uit het menu dan zie ik weer Moving Motor en draait de schotel weer richting nergens...<P>Gek wordt ik ervan!<BR>Net of er niks wordt opgeslagen.<BR>Wat doe ik nu verkeerd?<BR>---------------------------------------------------------------------------------------------------<P>Ook ben ik met setting editors aan de slag gegaan,maar daar kom je ook niet verder dan de eerste 16 posities.<P>Ik werk dus met een Stab hh120.<BR>Zijn er mensen die meer dan 16 positie's hebben kunnen vastleggen en hebben kunnen koppelen aan die lijst?<P><BR>Zo ,ja help met out please!!<P>Groet!
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik ken het probleem maar al te goed, ik word er ook horendol van...<P>Ik werk met een v-box, en heb juist hetzelfde probleem als dat je beschrijft...<P>Grtz,<BR>Wimpie
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik heb ook een V-Box maar met een ongepatchte Humax 5400. Die draait na het invullen gewoon naar iedere satelliet die ik heb geprogrammeerd. Heb er nu een stuk of 24 instaan.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik heb dus ook de orginele firmware erin gezet zonder patch dus.<P>Maar ik kan er niet meer dan 13 stuks vastzetten in het geheugen...<P>helaas,ben er de hele middag weer mee bezig geweest maar zonder resultaat.<P>Van pure ellende zou ik zowat weer m'n Jaeger en m'n positioner weer aansluiten..<BR>Wat een ge-eikel met dat ding....<p>[ 18-10-2001: Message edited by: Ladder-Sat ]
Aanbevolen berichten