Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de reelook 400 aangeschaft , ik heb hem aangesloten op de pc , via usb pc editor gestart , maar de reelook verschijnt niet in verkenner, en dus kan ik niet de kanalen uploaden met de pc editor

Geplaatst:

Heb je ook de USB drivers geinstalleerd die in de flastools directory zitten?

Heb je in de menu van de relook voor USB PcEditor mode gekozen?

Heb je op USB geklikt in PcEditor?

Geplaatst:

ik heb de usb driver geinstalleerd , usb pc aditor gekozen , en als ik in pcEditor usb upload klick krijg ik het venstertje om naar de lokatie van de file te gaan . Maar de reelook staat er niet bij

Jo

Geplaatst:

lol, het is geen verkenner, je bent zowieso goed gewoon ok doen.

Maaaaaaaaaar ik heb net gemerkt dat ik met mijn Rudbox 27/12 geen sukses had met de laatste PcEditor. Ik heb een oudere genomen.

Geplaatst:

waar moet de reelook komen te staan in DEZE COMPUTER , als pceditor is geactiveerd . Ik hoor wel het geluidje van nieuwe hardware , maar ik zie de reelook 400 niet in DEZE COMPUTER

joma

Geplaatst:

Hallo merde , ik ben een absolute beginner , en weet niet hoe je dat moet doen via ethernet , en welke utp kabel ik er voor nodig heb . graag wat uitleg

joma

Geplaatst:

Gwone netwerkkabel naar router, DHCP in relook op auto, ip adres instellen in PC editor options>settings hier ook username en pasword ingeven, settings van internet halen, openen in pc editor, file>upload to relook by ftp, box opnieuw opstarten en klaar. Wel de goeie database zoeken en de juiste pc editor, er zijn nogal wat versies in omloop, maar gewoon proberen tot je er 1 hebt die werkt.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:
Citaat:
Heb je ook de USB drivers geinstalleerd die in de flastools directory zitten?
Heb je in de menu van de relook voor USB PcEditor mode gekozen?
Heb je op USB geklikt in PcEditor?

Kan je het rijtje toch nog eens afgaan?
Indien alles goed is moet je gewoon via alle porgrammas ergens Relook c Editor vinden en die aanklikken.
Vervolgens op USB kiezen en dan de file aanduiden en download volgens keuze.
Geplaatst:

Via ftp moet ik nog proberen , moet nog een kabel halen .

Volgende probleem heeft zich aangediend : Als ik via usb een setingslijst in de reelook zet , krijg ik PANIC in het display , hoe verder ?

Met aan en uit zetten PANIC blijft . En moet ik opnieuw de firmware erin zetten

Om hem weer opgestart te krijgen

Geplaatst:

Je hebt een verkeerde versie van de database erin gezet.

Je moet kijken welke revisie van de databse er in zit en vervolgens nakijken in PCeditor of het wel dezelfde is.

Om zeker te zijn.

Scan met de decoder, copier naar PC met PcEditor.

Neem de lijst die je wil, doe een export van alle favorieten met naam.

Open vervolgens de lijst die vanuit uw decoder komt en importeer die favorieten.

Die kan je dan terugplaatsen in de decoder.

Geplaatst:

hallo Alain , het is gelukt , om de tv kanalen terug in de ontvanger te zetten . Al krijg ik wel van de reelook naar de pc een fout melding van windows

Joma

Geplaatst:

Via FTP lukt niet . krijg deze melding : error saving database de verbinding met de server is opnieuw ingesteld

( de reelook is verbonden met een crosskabel , met de netwerkkaart in de PC )

Joma

Geplaatst:

Om te kunnen antwoorden zou ik de versie van de software en de fimware moeten kennen.

Indien het een van de laatste redbox is daar had ik ook problemen mee en aan JonDoe gemeld, maar zolang het via USB gaat vind ik dit niet erg.

Geplaatst:

Ik gebruik voorlopig de orginele software van dg station versie 2.6 . Omdat er over zoveel verschillende versies in het forum geschreven word

En ik niet weet welke ik het beste in de reelook moet zetten

Ik gebruik PC editor 1.2.33

Joma

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen