Ga naar inhoud


Wel versturen maar niets kunnen ontvangen in mailbox


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb zo een IPB abo en momenteel 2 mailboxen in gebruik(tenminste dat probeer ik) bij één mailbox werkt alles prima maar bij de andere daar kan ik wel email mee versturen maar om de één of andere reden komt er naar die mailbox gestuurde mail niet in de box terecht.Instellingen staan naar mijn weten allemaal goed ingesteld:gebruikersnaam,wachtwoord,pop.kpnplanet.nl,mail.kpnplanet.nl de hele reutemeteut.Voorts wil ik nog wat emailaliassen toevoegen aan mijn emailboxen (welke ik eerst had met gebruikersnaam@planet.nl nu gebruiken met gebruikersnaam@kpnplanet.nl en dat wil ook niet want om de één of andere reden hoewel planetabo reeds beëindigd is krijg ik een foutmelding als ik diezelfde gebruikersnamen wil gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee Uncle Merde dat is het ook niet.Ik heb vanmiddag al een tijdje aan de telefoon gehangen webmail werkt wel maar outlook express of incredimail niet.Instellingen staan exact hetzelfde als andere mailbox behoudens een ander gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord.In principe moet het gewoon werken,schiet mij maar in een kapotje????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...