Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Mijn viaccess CAM(zwart) doet het niet meer. Volgens de informatie uit verschillende sites het is mogelijk hem op een of andere manier te repareren. Wie weet er iets van?
prutsie Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Dat ligt er helemaal aan wat er kapot is. is de flasheprom of het transistortje kapot wat de voedingsspanning voor je kaart verzorgt kapot dan is het inderdaad reparabel. het is handig te vertellen HOE je je cam hebt vernaggeld, en wat de symtomen zijn. wordt bv. je cim wel herkend door de ontvanger ? wat heb je gedaan voordat'ie kapot ging ? hen je lopen loggen met een season II ? is je cim kapotgegaan tijdens het flashen ? Hoor het wel Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Hoi Peter. Hij ging kapot tijdens het omwisselen van een goldcard. Receiver inderdaad ziet hem niet meer. Op een van de Russische sites wordt verteld over desoldering van flash chip herprogramming en soldering hem terug. Ik ben wel handig met soldeerbuit maar viermaal solderen van een tiny chip vind ik te belastend voor allebei (hem en mij). Op het web wordt ook gepraat over mogelijkheid te reprogram het CAM met behulp van een laptop??? Alleen niet helemaal begrijpelijk hoe?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Je posting zit op de verkeerde plaats! Er is een speciaal plekje voor CI problemen!<p>Volgende keer even op letten!<p>Groeten
Aanbevolen berichten