Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lijkt misschien een wat rare vraag, maar heb een originele kaart van een kennis totdat zij eind dit jaar naar Spanje gaan.

Hij weet niet of dit een standaardpakket is, of een settopbox en had geen zin de giro's uit te pluizen. Hoe kan ik dit zien? De kaart is al een paar jaar oud en rond augustus gekocht. Als het geen settopbox is gaan dus rond die tijd de commerciele zenders op zwart.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

als je nooit niks hebt betaald heb je het standaard pakket. dit kan je alleen nog meer zien als je wacht tot het einde van de maand.

Geplaatst:

Ik weet dus juist niet of er iets betaald is, vandaar mijn vraag. CD bellen is nogal kostbaar en ook de antwoorden zijn niet altijd even correct heb ik begrepen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Welke zenders heb je? Alleen ned 1,2,3 rtl4 5 en sbs enz. Of nog meerdere?

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

o.a. de zenders die jij noemt en sinds kort Talpa (is tijdelijk? open) daarvoor dus geen Talpa en ook geen discovery etc dus een basispakket is het niet. Dat had hij dan ook wel geweten, maar juist die jaarlijkse afschrijving wel of niet is onduidelijk

Geplaatst:

dan denk ik dat je het standaard pakket hebt en moet je bij canaldigitaal je eigen opgeven voor zenderbehoud.

Geplaatst:

Hallo,

Indien de datum op de kaart nu op 31-05-2006 staat heb je NA 31 Mei alleen nog de Ned. 1, 2 en 3 en dus geen Nederlandse RTL zenders meer.

gamgra

Geplaatst:

Kaart staat inderdaad op 31-5 Ik dacht dat het standaardpakket gelijk was aan het settopboxpakket alleen zonder omruilgarantie vd kaart en herregistratie. Overigens heb ik de kaart wel via internet kunnen heractiveren toen ik deze kreeg (was toen al een paar maanden niet gebruikt) Later nog een keer via internet geregistreerd. Zal zelf maar een kaart kopen en dan gelijk met basis abo. Vind eigenlijk de prijs voor een kaartje met éénmalige administratiekosten best wel hoog, maar dat is een andere discussie die we hier regelmatig terugzien...

Geplaatst:

Kaart staat nu op 30-6 Blijkbaar is er toch een stb pakket afgesloten en heeft hij de automatische afschrijving niet gezien.

Kan ik het dus nog even uitstellen om een kaart te kopen tot ze op vakantie gaan. (scheelt elke maand 15 euro sinds ik de kabel een schop heb gegeven)

Geplaatst:

mijn (zwarte ) kaart staat ook op 30-6

en toch heb ik een standaard pakket (nooit iets betaald)

de kaart zal volgende maand best naar maand 7 verspringen, maar dan zal de pbm ( zenderpakket) wel aangepast worden

m.a.w. naar mijn mening zegt de geldigheidsdatum niets over het te ontvangen pakket

Geplaatst:

dus wat er gebeurt als je eerst gratis "alles" kunt bekijken voor een maand en dan na een maand in één keer film 1 e.d. zwart worden(wanneer je een settopbox-pakket hebt). mag ik het zo zien? de updates krijg je wel door, maar het zenderpakket wordt aangepast dus zie je niet alles. of haal ik nu twee dingen door elkaar?

mvg,

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen