Gast Geplaatst: 10 januari 2002 Geplaatst: 10 januari 2002 Wie kan me helpen met mijn (oude)pace msp-990 positioner, na jaren op zolder weer afgestoft hoe stel ik de limits in (hoe kom ik in die mode) en hoe stel ik de posities in? bvd
Gast Geplaatst: 10 januari 2002 Geplaatst: 10 januari 2002 www.pace.co.uk<p>Ik heb een oude MSP-200 met handleiding. Zal wel niet zo veel verschillen qua programmeren.
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 @Mimisiku.<p>Gebruik jij die MSP200 positioner i.c.m de nokia 9600 ?? E#r is namelijk een interface op de markt op de externe pace positioner aan te sturen via de diseq commando en dan kun je kiezen over 2 instellin namelijk diseq 1-4 dus maar 4 posities mogelijk maar als je ontvanger een diseq motor kan aansturen kun je de pace positioner aansturen tot pos nr 60 mits de ontvanger dat ondersteunt. Ben momenteel om zo'n adapter naar nl te krijgen zodra ik meer weet laat ik het wel hier horen.
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 Nee, de MSP 200 is volledig ongeschikt voor de digitale wereld. Hij draaide op mijn Pace MSS-G466. Voor de digitale gebruik ik de V-Box die analoog +36V actuators via diseqc bestuurt.
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 Daar ben ik het niet mee eens Mimisiku omdat mbv van deze adapter de pace positioner te besturen is via de diseq commando's zeg maar ongeveer hetzelfde wat je dan met de vbox doet alleen deze adapter vertaald het diseq signaal naar een Pace besturing signaal via de scart.<p>Belec
Aanbevolen berichten