Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Nou heb ik een cd en die is copy controlled. Deze cd wil ik op mn Ipod plaatsen, maar dan moet ik er wel mp3 van maken. Dit wil niet lukken met de programma's die ik geprobeerd heb:

-audiograbber

-Exact Audio Copy (EAC)

Met i-tunes ook niet.

Dus wat is de oplossing? Wie het weet mag het zeggen.

Alvast bedankt en de groeten,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Makkelijke oplossing: Breng de CD terug naar de winkel, eis je geld terug en download hem gewoon van internet.

Aangezien audio CDs niet beveiligd kunnen worden, bestaan alle zogenaamde beveiligingen uit flauwe truukjes die vaak alleen op maar een OS werken. Simpele dingen als autorun uitzetten of shift ingedrukt houden als je de CD invoert zijn vaak voldoende om er geen last van te hebben. Misschien als je de naam van je CD aan google geeft kan die je wel vertellen hoe je die moet kopieren.

Geplaatst:

Als je in het bezit bent van een xbox zou je elke cd gewoon kunnen rippen (naar je xbox copieren via de xboxdashboard)

Een oud trucje dat ik al jaren gebruik.

Via FTP zou je dan al je geripte nummers naar je PC over kunnen plaatsen en zo kan je ze weer gemakkelijk op je ipod plaatsen.

zo hoef je dus niet allemaal software te downloaden die je pc toch alleen maar vervuilen.

succes ermee.

groeten,

sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een gemodde xbox, maar hoe kopieer ik dan die nummers?

Bedoel je gewoon in de xbox doen die cd en dan via ftp die nummers kopieren naar de pc?

Toch bedankt voor deze uitzonderlijke tip, want idd al die software die je moet downloaden die vervuilen idd je pc. Heb er alweer een hele hoop afgehaald.

Gegroet,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

hoi danny,

Je moet je xbox opstarten met de originele xboxdash. als je dan een audiocd erin stopt, dan krijg je vanzelf te zien of je de audiocd naar de harde schijf wilt overzetten.

nadat je dit hebt gedaan, opstarten in "mod" mode en dan met ftp de nummers op zoeken.

De geripte muziekcd's zijn in de volgende dir te vinden (op je xbox hdd natuurlijk)

e : \ tdata \ fffe0000 \ music

succes ermee.

groeten,

sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen