lennie Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Ik heb de laatste tijd een probleem bij het opnemen van programma's van Mezzo. Bij het afspelen gaan zowel beeld als geluid erg schokkerig en het geheel is niet om aan te zien en te horen. Opnemen van alle andere kanalen gaat probleemloos. Waaraan kan dit liggen? Heb dank. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
cornea Geplaatst: 4 mei 2006 Geplaatst: 4 mei 2006 welke cam? met een CD mediaguard is dit normaal i.c.m. een TF. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
lennie Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Geplaatst: 5 mei 2006 CAM is een Aston 1,05. Met een SECA-2 kaart van CD. Vreemde is dat deze storing zich pas sinds enkele weken voordoet, en ik me niet kan herinneren dat ik iets aan de firmware of anderszins veranderd heb. Dus zomaar ineens. En nogmaals: voorzover nagegaan alléén bij Mezzo. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
WPW Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 Gooi de TP (11817 ?) waar mezzo op zit eens weg en voeg'm opnieuw toe, handmatig inscannen, misschien dat het dan weg is. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
lennie Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Geplaatst: 7 mei 2006 Bedankt: dat bleek te helpen. Heb trouwens meteen het hele CD-paket verwijderd en opnieuw ingetuned. Was wel nodig na enkele transponderverplaatsingen en naamsveranderingen. Nogmaals bedankt. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
WPW Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Mooi, ik doe dit 1 x per maand, men top 140 kanalen naar de pc, alles erboven eruit (vergeet de radio kanalen niet), terug de TF in en alle sats opnieuw scannen en dan in de loop der weken alle 'nieuwe' ff langszappen of er iets van je gading bijzit. Ik heb ook 1 kanaal boven men eigen lijst zitten met de naam ---limitline--- zo kan ik altijd zien waar het nieuwe spul zit/begint. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
lennie Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Geplaatst: 9 mei 2006 Ik ben gepensioneerd, dus 1 x per maand, daar heb ik geen tijd voor. Maar ik tune wel af en toe in op tuner 2, zap door de nieuwe kanalen om inderdaad troep te verwijderen en verplaats interssante kanalen danwel van freq veranderde kanalen in de lijst. Dan 2 copy naar 1. Welk prog is handig om de lijst op de PC te zetten? En om de HD uit te lezen? Gr., Lennie. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
WPW Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Wat heeft gepensioneerd te maken of je tijd ervoor hebt of niet? ik mot hier per maand 2600 kanalen afzappen en dat duurt iets van 3 uur. En als ik geen zin heb dan sla ik een maand over, niks mot, alles mag. Ik prefereer topbox hiervoor, beetje verouderd maar werkt afdoende. HD uitlezen, daarover lopen diverse draden hier, ff zoeken, maar met de 4000 is het niet 'simpel' te doen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen