Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 ik ben van plan een stab hh120 te kopen, maar heb wel enkele vragen -kan je met een 80cm eraan zo een beetje alle interessante sat's ontvangen? -is het niet erg dat de schotel ong 30m van de receiver staat? -hoe goed werken die dingen eigenlijk? en is het signaal overal goed?
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 ow, en moet het een "speciale" (betere) coax kabel zijn?
dighunter Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Het een 80cm schotel kan je al heel wat. Het is voor die afstand inderdaad beter een kwalitatief beter kabel te gebruiken. Je moet immers met 2 zaken rekening houden in dit geval: 1 RF demping 2 Spanningsverliezen in de kabel aangezien je er ook een motor mee gaat aansturen zal je dus meer hinder gaan ondervinden van de spanningsverliezen over jouw kabel. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
dighunter Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Neen, zeker niet de laatste. De HH120 wordt gevoed via de coax zelf. (Diseqc 1.2)Ik veronderstel dat de RG6 wel volstaat. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 ik ga dus de kabel + stab bij een bepaalde online winkel kopen (ik wil geen reclame maken ) welke kabel moet ik kiezen?<p>RG-6 High Quality satelliet coaxkabel Coax Sat 21 PATC Coax + motor kabel<p>ik veronderstel de laatste? of die RG-6 ?<p>[ 25-01-2002: Bericht gewijzigd door: xsound ]</p>
Aanbevolen berichten