joma Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Geplaatst: 10 mei 2006 ethernet-adapter LAN verbindingen IP 192.168.2.2 ethernet-adapter draadloze netwerkverbinding IP 192.168.2.3 van de PC zie ik er niet bijstaan.
Gast Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Dus je PC heeft een netwerkkaart op 192.168.2.2 en een WiFi aansluiting op .3 Dan moet je de relook bvb op 192.168.2.4 zetten en subnetmask 255.255.255.0 DNS en gateway 192.168.2.1 Ik vind eigenlijk de titel van deze posting volledig afwijkend van de inhoud. Mocht ik hier mod zijn, ging hier een slot op en doorverwijzing naar je andere posting, maar ik denk toch dat het nu inneens wel gaat lukken.
joma Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Geplaatst: 14 mei 2006 Nee , het is niet gelukt . Ik krijg de volgende melding : beperkte of geen verbindings mogelijkheden u hebt mogelijk geen toegang tot het internet of tot sommige netwerkbronnen dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen ik geef het op . ik neem contact op met de zaak waar ik de reelook heb gekocht joma
Gast Geplaatst: 14 mei 2006 Geplaatst: 14 mei 2006 Gemakkelijk voor in de toekomst stel uw relook in met het ip adres automatische, dan zoek hij zichzelf, heb ook in het begin het zelfde probleem gehad, veel succes.
Gast Geplaatst: 14 mei 2006 Geplaatst: 14 mei 2006 U kan geen verbinding maken tussen uw pc en de relook als het een draadloos verbinding is, ook geprobeerd en nooit gelukt, uw moet zich verbinden met een utp kabel op uw pc en relook, en zoals ik al vermels heb uw instellingen van uw relook ip adres veranderen in automatiche instellingen, en het zal zeker gaan, nog veel plezier.
Gast Geplaatst: 16 mei 2006 Geplaatst: 16 mei 2006 Uit je beperkte mededeling blijkt dat je wel verbiding hebt maar gene rechten, dus waarschijnlijk firewall probleem. In ieder geval zoals ik op de juiste posting gezegd heb moet je een grondige cursus netwerk hebben want daar ligt je probleem en het heeft niets met de relook te maken.
joma Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Geplaatst: 17 mei 2006 mij is nog onduidelijk waar de ontvanger op moet staan voor FTP overdracht.
Ron Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Ik zou het eens proberen met de spanningschakelaar op "on" :-)) Volhgens mij heb jij geen idee van netwerken, utp, ftp enz. Ga eerst eens lezen op www.weethet.nl of http://nl.wikipedia.org/wiki/Computernetwerk of zo voordat je met dergelijke zaken aan de gang gaat. Dan snap je ook een beetje wat men je nu al twee pagina's lang probeert uit te leggen. Tox.
joma Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2006 het lag toch aan de relook hij is terug gestuurd naar de winkel en gerepareerd , nu werkt hij perfect Joma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen