Jurr Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Van de week heb ik de Mediabox ontvangen en de kwaliteit vind ik goed te doen. Canaal Digitaal moet maar snel die b frames erbij zetten. De Mediabox zit rechtstreeks op een nieuwe Hirschmann einddoos. Het enige wat ik moest bijstellen, was het contrast op de TV. Als TV heb ik een Hyundai 107cm plasma. Uiteraard ging er het een en ander administratief mis bij UPC. Zo kreeg ik een dag nadat de Mediabox was geleverd een brief waarin de opzegging van digitale televisie van UPC werd bevestigd. Eens kijken wanneer de eerste factuur komt. Wat ik verder wel een grote verbetering vind van UPC is dat de helpdesk stukken beter bereikbaar is. Een jaar of 5 geleden was ik ook klant van UPC voor Chello kabelinternet in Amsterdam wat 1 groot drama was. Een half uur in de wacht en dan iemand aan de telefoon krijgen die geen benul had, was standaard het geval. Nu heb je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon die je snel en goed helpt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen