stege640 Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Moge allemaal, Ik wil sleuteltjes downloaden van een site,wat voorheen altijd goed ging,maar na installatie van norton 2006 krijg ik een foutmelding. Interface niet ondersteund... Als ik norton uitzet doet hij nog niet rararara Iemand een suggestie? thankx gr
Puch Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan beter die norton rommel van je pc gooien. Norton nestelt zich overal in je pc en vertraagt alles. Kijk eens of het daarna opgelost is. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Waarom is Norton rommel? en wat is er dan beter?
Penthe Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Citaat: Waarom is Norton rommel? en wat is er dan beter? Volgens mij is alles beter dan norton, ik zelf gebruik bitdefender pro en vreet vrijwel geen systeem snelheid en doet normaal met mijn dagelijks gedrag op mijn pc, als ik norton erop had was mijn pc trager het bemoeid zich met allerhande zaken wat erg irritant is, kortom norton is pure troep.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Die bitdefender pro zit daar ook een firewal in? kun je mij wat meer zeggen waar te koop? Wel naar een PM i.v.m. reclame.
leo1949 Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan ook Google.nl kijken en "Bitdefender pro" ingeven en zoeken in het nederlands Er zit dan zelfs een free download bij van BitDefender Pro versie 9 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Penthe Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Citaat: Die bitdefender pro zit daar ook een firewal in? kun je mij wat meer zeggen waar te koop? Wel naar een PM i.v.m. reclame. ja bitdefender pro bevat zelfs een bijzonder goede firewall, en volgens mij kan je het gewoon in iedere goede pc shop kopen hoor daar zijn geen pm´s of namen voor nodig.
Penthe Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Citaat: Je kan ook Google.nl kijken en "Bitdefender pro" ingeven en zoeken in het nederlands Er zit dan zelfs een free download bij van BitDefender Pro versie 9 Leo Wel even vermelden de gratis versie heeft GEEN firewall, maar hij werkt wel prima in combinatie met de windows firewall al heb ik die persoonlijk liever niet aan staan, voor je het weet heb je weer een lek met een update van m$.
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...0&fpart=all deze ruimte is te huur
Loui (K) Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Citaat: Waarom is Norton rommel? en wat is er dan beter? Ik vind norton ook rommel,ik gebruik Nod32 met perfect rezultaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen