Gast Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 hey ik heb net een sagem dbox 2 kabelontvanger ik heb er niet veel verstand van maar heb al veel gelezen hier op de forum. mij probleem is dat als ik een image op mij box wil zetten dat het niet will lukken. ik heb van een vriend gehoord dat er met die box gekloot is door de vorige eigenaren want als ik de box aanzet komt er op de opstartscherm een dbox logo die je alleen bij nokia satelliet ziet, dus is mij verteld dat er geprobeert is nokia sat.. software er op te zetten want de orginele bestanden zijn nergen te vinden. Wij hebben ook geprobeert de box helemaal leeg te halen met bootmanager maar dat lukt ook niet wij kunnen niet in de dbox komen via de pc. En nog wat als ik hem aanzet dan verschijnt er eerst beta resourch daarna: Eine moment bitte en daan verschijnt het volgende: Ihre D-box hat den Fehlercode UD4 ney, andere Tasten bringen sie Weiter. mij Duits is niet echt perfekt dus weet niet wat er staat, hij heeft een vaalcode ofzoow?? iederegeval ik heb er het ene en andere van kunnen vinden op google alleen het is ook duits. Link Is er iemand die hetzelfe heeft meegemaakt of iemand weet wat de probleem is ? dan zou ik het graag willen horen MvG Breacer
Gast Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Welkom op het forum. Je hebt een maagdelijke dbox2 dat eerst in debug gezet moet worden. HIER vind je alle info hoe je je dbox 2 in debug zet. Als je hiermee klaar bent laat het ff weten dan gaan we de volgende stap doornemen en dat is hoe je een image opzet. Good luck P.S. pas ff de topic titel aan: ik heb een dbox 2 gekocht en weet ........
Gast Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 Hey thanx maar welke moet ik hebben de eerste tog?, New Debug-Mode from MHC en ik moet een Nullmodem hebben ofzoow maar een vrouwtje of een mannetjes. sory voor die onlozele vragen maar het is mij eerste keer en hoop dat jullie het zullen begrijpen
Aanbevolen berichten