Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Citaat: Een egyptenaar heeft voor nog geen €70,- een complete set staan (incl montage en afstelling!!). en hoe hoog is het modale maandsalaris in Egypte. Ik denk dat de schotel daar toch nog steeds een soort luxe is, of zie ik dat verkeerd? Groet, JJK Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Funfreak Geplaatst: 29 mei 2006 Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Mooie foto! Ongelovelijk veel schotels, is GSO toch een mooiere oplossing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pandit Geplaatst: 29 mei 2006 Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Citaat: Citaat: Een egyptenaar heeft voor nog geen €70,- een complete set staan (incl montage en afstelling!!). en hoe hoog is het modale maandsalaris in Egypte. Ik denk dat de schotel daar toch nog steeds een soort luxe is, of zie ik dat verkeerd? Groet, JJK Inderdaad als je het zo bekijkt, Ik denk dat €100,- een modaal salaris is daar, dus dus dan is het duur. aan de andere kant is TV daar erg belangrijk en wordt er lang voor gespaard om een set aan te kunnen schaffen. Vorig jaar heb ik mijn schoonmoeder een setje gegeven en dat ding staat bijna altijd aan.... Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Een televisie is bij je wederhelft daar een luxe goed. Net als dat ik mijn Maleise schoonmoe een koelkast heb gegeven. Ijsklontjes in de limonade. Ik heb nog nooit zo'n brede grijns gezien. Het is dat sateliet tv in Maleisië buiten het pay per view aanbod niet mag (tenminste, zoals ik het begrijp) anders had ik er allang een schotel van een meter of zo in de tuin geknald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen