Gast Geplaatst: 7 september 2000 Geplaatst: 7 september 2000 Wie kan mij meer info bezorgen ivm :<BR>Servisch digitaal kanaal<P>Pink Plus (irdeto) op 21.5 West en Hotbird.<BR>Pink Radio (irdeto) op 21.5 West.<P>Alle info,truuks,manier van werken zijn welkom.<P>Mvg<BR>Yuga<BR><P>------------------<BR>
Bart Geplaatst: 9 september 2000 Geplaatst: 9 september 2000 Zijn in Irdeto en met irdeto ontvanger en abbo of bekende goldwafer te bekijken.<P>M.b.t. de goldwafer files moet je even zoeken omdat Pink Plus bepaald géén prioriteit lijkt te hebben. Doordat zij vaak van key wisselen werken de meeste goldwafer files niet. Als je even zoekt vind je wel ergens op internet een dan geldige key.<BR> Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 10 september 2000 Geplaatst: 10 september 2000 Ik ben ook nieuw in dit gebeuren, maar wil ook dolgraag Pink PLus, dus als je iets weet <BR>geef miij even een e-mail. IK ben namelijk eeen yugo fannaat Ik heb alleen 2 common interfaces: All-Cam and Viacess module. Ik heb alleen een kaart van Irdeto voor de Nederlandse pulp. Maar ik ga proberen een start te maken met programmmeren, zodra ik weet wat ik precies moet kopen. Dus ik ben nog op zoek naar iemand die mij wegwijs kan maken. Groetjes Sokol en tot horens.<P>------------------<BR>Sokol
Aanbevolen berichten