Gast Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 hoi mede saters heb even een vraagje ik zoek een lege img voor mijn relook 400s heb er al diverse img er op gehad maar krijg geen beeld meer ik had wel beeld nu is mijn vraag is er ook een lege img zodat ik weer helemaal opnieuw kan beginen groeten fsat
Beurnie1 Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 Tuurlijk. ga maar eens kijken op www.denktenk.com Klik daar op de 400s en dan onder OFFICIAL DGS IMAGES; kan je gewoon de orginele (of andere, naar gelang jij keuzes maakt) images downloaden en dan in je relook zetten dmv flashtools Succes ermee Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Gast Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 die link heb ik wel maar er staat geen lege img bij nog iemand anders die weet dat er een lege img is voor de relook
caveman Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 Welke image en emu gebruik je? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Rw1n Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 Ik denk ook niet dat er een lege image is. Ik zie het nut er ook niet van in. Wil je alles leegvegen, formateer dan je hdd en plaats er een orginele image over heen.
Gast Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 Jij hebgt waarschijnlijk een NTSC versie erop gezet. Neem een image usb_all_noboot en de zaak is verholpen, zie wel dat het PAL is.
Gast Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 heb het probleem al gevonden de cd kaart is stuk dus dan maar een nieuwe haalen fraagje wat moet zon kaart kosten groeten fsat
Rw1n Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 check: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=128&faqid=10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen