Ga naar inhoud

Multifeed LNB + Humax 5400z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zal graag willen weten hoe ik het volgende probleem kan oplossen. Ik heb een Humax 5400Z met een multifeed LNB. Nu krijg ik wel beeld via de Astra en na weer opnieuw richten beeld via de Hotbird. Ik heb de LNB (voor de kijkers die recht voor de schotel staan) met het linkerblok aan de schotel gemonteerd (andersom ook al eens geprobeerd). Ik heb ergens gelezen dat je het ook in de receiver moet instellen. Ik heb nu Astra op disecq 1 en Hotbird op 2 gezet. Wat kan ik het beste doen en in welke volgorde? Moet ik uitrichten op Hotbird met de hoop dat Astra dan ook goed staat? Indien mogelijk een korte beschrijving van begin af aan. Ben nm. een newbie en weet niets.

Geplaatst:

nog effe?

dualfeed.... twee losse LNB's of een MONOBLOCK?

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door tonskidutch:

<strong>nog effe?

dualfeed.... twee losse LNB's of een MONOBLOCK?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gaat dus om een monoblock. Sorry voor de verwarring.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.