Gast Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Hallo, Vreemt verhaal ik heb 2 accounts bij Budgetphone 1e staat ingesteld op line 1 werkt 100% 2e staat ingesteld op pstn line blijft i staan op Failed wil dus niet aanmelden zet ik hier mijn voipdiscount gegevens in gaat het wel goed (Registered) komt er op neer dat budgetphone zich niet wil aanmelden op de pstn line. wie kent dit probleem en kan mij er bij helpen. Groetjes Edy
huig Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Hallo Edy, Ik heb het even voor je getest maar het werkt wel. Ik heb op line 1 budgetphone onbeperkt en op de pstn line budgetphone prepaid. Ik denk dat je de instelling niet goed hebt staan Huig
Gast Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 ik snap er echt helemaal niks van account gegevens staan 100% goed als ik deze gegevens op line 1 zet werkt het wel en als ik voipbuster account op ptsn zet werkt het ook.
huig Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Citaat: ik snap er echt helemaal niks van account gegevens staan 100% goed als ik deze gegevens op line 1 zet werkt het wel en als ik voipbuster account op ptsn zet werkt het ook. Zie belijge hoe ik hem heb ingesteld. Huig1146761-sip.doc
Gast Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Huig, bij mij staat het ook zo. maar nog niet willen aanmelden zet ik nu line 1 uit meld i zich wel aan op ptsn zet ik line 1 weer aan meld line 1 zich niet aan. vreemt verhaal
huig Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Dat is zeker vreemd, daar weet ik ook geen antwoord op. Misschien kun je een mailtje naar budgetphone sturen. Huig
Gast Geplaatst: 11 mei 2006 Geplaatst: 11 mei 2006 Huig, Ik heb budgetphone gebeld en ze hebben een nieuw wachtwoord voor mij aangemaakt en nu meld i zich aan. alleen ik kan nog niet gebeld worden op deze line telefoon gaat niet over weet jij hier nog wat op Groetjes Edy
Ome Merde Geplaatst: 11 mei 2006 Geplaatst: 11 mei 2006 krijg tieten. ik check het hier niet en ik heb hetzelfde probleem. zal budgetphone ook ff mailen ... merDe deze ruimte is te huur
huig Geplaatst: 16 mei 2006 Geplaatst: 16 mei 2006 Citaat: Huig, Ik heb budgetphone gebeld en ze hebben een nieuw wachtwoord voor mij aangemaakt en nu meld i zich aan. alleen ik kan nog niet gebeld worden op deze line telefoon gaat niet over weet jij hier nog wat op Groetjes Edy Onder pstn line kun je Ans Call Without Reg: op yes zetten en dan moet hij werken Huig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen