Gast Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Is er iemand die weet hoe het kan dat ik bepaalde programma's niet kan opnemen via de HDD, DVD recorder. en is dit eventueel op te lossen met een aanpassing van de firmware van de sat reciever? Disclaimer Ik weet dat ik geen vragen over illegale zaken mag plaatsen. Maar zover ik weet is het kopieren van uitgezonden programma's op de tv toegestaan mits voor eigen gebruik. Mocht ik mij hierin vergissen laat me dit even weten.
Pionewbie Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 In pc-active staat een artikel hier over. Een deel daarvan is nu op hun website te lezen.
Gast Geplaatst: 11 mei 2006 Geplaatst: 11 mei 2006 Dank! Maar wat de eigenlijke vraag is, Is er geen mogelijkheid om deze kopieer status bit uit te zetten zodat we het tv programma gewoon kunnen opnemen. Ik zie het WK voor me waarbij ik niet eens kan opnemen. Euromuis kun jij hier niks mee? Grtz.
schimpie Geplaatst: 11 mei 2006 Geplaatst: 11 mei 2006 Dit is geen probleem specifiek voor de Pioneer ontvangers. In de media is deze week over dit onderwerp te doen geweest. Het probleem is dat men allerlei mooie nieuwe apparaten wil (ver)kopen, maar men staat net stil bij de daarna komende gevolgen zoals digitale TV. Als Euromuis de kopieer status bit uit zou kunnen zetten maakt dit de firmware hoogst onwettig, om het maar heel voorzichtig te stellen. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen