plooijmans Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Heb al vele Philipsen met Oslink bewerkt maar zit nu met het volgende probleem. Nalatig genoeg heb ik de DSX 6073 niet gecontroleerd voordat ik de orginele software ging terugzetten. Nadat de orginele software en eeprom geschreven zijn start de Philips wel op maar niet door, houdt 4 --.--. Krijg dus ook het menu niet in beeld. Heb het gevoel dat de Flash memory stuk is, m.a.w. slaat niets in het geheugen op. Vraag heeft iemand dit al eens meegemaakt en zoja is het de hardware?
Johan45 Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Kan het niet zo zijn dat je originele firmware corrupt is. ? Vult u rustig aan !!!
plooijmans Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Geplaatst: 10 mei 2006 Vond na enig zoekwerk iemand met precies hetzefde probleem bleek de printplaat te zijn die stuk was. Zie: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...0&fpart=all Bedankt Hans
Johan45 Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Ja, nu ik het weer lees weet ik dat ik het gelezen heb. Alle mogelijkheden zijn daar wel genoemd en uitgevoerd, toen had ik daar niets meer aan toe te voegen. Wat ik daar eigenlijk wel mis in het topic is een advies om het ook eens serieel te proberen. KLIK Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 10 mei 2006 Geplaatst: 10 mei 2006 Je zou ook nog kunnen proberen om eerst de decoder helemaal leeg te maken. Lex heeft daar een nieuwe handleiding voor geschreven. In de bijlage met dank aan Lex. 1147174-leegmaken.htm.doc Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen