Ga naar inhoud

wel/geen smartcard kopen bij 2e hands philips 6073

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een absolute beginner en heb een vraag over een smardcard

Ik heb net een 2e hands philips dsx 6073 gekocht die al ca 2 jaar niet gebruikt is en moet hem nog ophalen, maar doe dat pas over 2 weken

Volgens de verkoper zit in dit apparaat een kaart en volgens mij is dat een smartcard. Volgens de gebruiksaanwijzing zit er een smartcard bij het welkoms pakket van CD.

Ik wil een CD basis abo (met talpa) gaan afsluiten

Ik dacht en een smartcard ad € 80 te moeten kopen en een abonnement bij CD te moeten afsluiten.

Klopt dat, of kan ik die oude kaart die er inzit nog gebruiken en moet ik dan dit laten omzetten bij CD of kan ik hem gewoon gebruiken maar hoe werkt dan het activeren

Of kan dat nog een oude seca kaart zijn en moet ik dan toch een nieuwe seca2 kaart kopen, Kan hierover twijfel zijn hoe kan ik dat dan controleren. Door naar de kleur te vragen?

Het zou zonde zijn als ik nog een smartcard koop terwijl ik deze misschien niet nodig heb

wie kan mij helpen?

Geplaatst:

DIT zijn de goede Seca2 kaarten.

Als de kaart die je erbij koopt er zo uit ziet is het geen probleem.

Wel moet de kaart overgeschreven worden op jouw naam.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Inmiddels is duidelijk geworden dat het de zwarte seca2 kaart is van CD

De kaart is al 2 jaar niet gebruikt, want de ontvanger heeft 2 jaar op zolder gestaan

Wat moet ik nu doen; ik begrijp dat ie op mijn naam overgeschreven moet worden

hoe gaat dat? en kan ik dan wel al in de tussentijd een abonnement afsluiten bij CD. Kan de satelietwinkel nog iets voor mij doen om de procedure te versnellen? Hoe lang duurt dat overschrijven?

Geplaatst:

Je kan een heractivatie aanvragen via internet. Dan heb je binnen het half uur beeld op Ned1,2,3. Daarna moet je de kaart laten overschrijven en eventueel een settop, basis of family abo afsluiten om meer zenders te krijgen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen