Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in sattracker 2.0 b van Cobus problemen met het geluid van het Ned eurosportkanaal (dat in het C+ pakket op astra 12344 ).

Het start altijd op met het engelse commentaar. Met de + toets kan ik dan het ned wel kiezen , maar dat blijft niet in het geheugen staan.

De apid staat op 113. Kent iemand dit probleem ?

Skystar2, Philips 7141, dBox , Strong8100 sattracker2.0,

80cm schotel met 4 lnb's Astra 1, HB , Astra 2 en astra3

Geplaatst:

Dat ligt aan de lijst volgens mij ik zal het met Gradus eens over hebben dat hij dat even in de lijst goed zet.

Geplaatst:

Je hebt het over de nederlandse deze moet standaard gewoon al nederlands zijn want deze wordt volgens mij niet in een andere taal uitgezonden.

Geplaatst:

Cobus

Ik heb even bij lyngsat gekeken en daar zie je dat er 4 talen zijn dutch apid 112 ,Engels apid 113 ,Cz apid 114 en Hu apid 115.

Ik heb met EDstrong de apid op 112 gezet maar het programma blijft opstarten in de engelse taal vreemd...

Kanaal editten heeft ook geen zin (menu + b 4) er veranderd niets. Of doe ik ietsfout in dit menu?

Geplaatst:

Je kan de voorkeurstaal in sattracker niet meer instellen in het Nederlands. In de originele firmware kan dit wel. Daarom is de taal engels (of welke ingestelde taal ook).

Geplaatst:

Als je de nl eurosport van de hotbird neemt die blijft wel mooi in het nederlands staan en hij is momenteel ook FTA

PS (staat in de astra-hotbird lijst Gradus R)

MVG Gradus R

Geplaatst:

Die heb ik ook thuis dan aan staan , maar op vakantie staat de antenne meestal op astra...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen