Ga naar inhoud

Bekijken van twee zenders tegelijkertijd op 400S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onlangs een Relook 400S gekocht welke nog draait met originele image

wat ik wil is twee verschillende kanalen gelijktijdig bekijken

op welke wijze kan dat ingesteld worden? Ik ga daarbij ervan uit dat de ene zender via de SCART loopt en de ander via de RF uitgang

er is een dubbele LNB aangesloten

Geplaatst:

Dat gaat niet, dit zal mogelijk zijn met de toekomstige Relook 510 en bijhorende client.

Je kan wel een opnemen en een bekijken, of 2 opnemen.

Geplaatst:

Uw sluit gewoon uw kabel aan de IF ingang, en met een korte kabel van de IF uitgang naar de andere ingang IF. Daarna gaat u naar menu, uw gaat naar LNB instellingen en u ziet, de ingestelde sateliten, uw drukt op het blauwe knopje van uw afstand bediening copieren van tuner 1 naar tuner 2. Als uw gaat kijken naar tuner 2 dan ziet de zelde instellingen als tuner 1. Uw gaat terug naar tuner 1 en met de pijltjes van uw afstandbediening gaat u naar doorlus, hij moet staan op doorlussen. Nu kunt uw een film opnemen op uw harde schijf en tergelijke tijd naar een ander programma zien, let er wel op dat uw het tweede programma maar kan bekijken van de zelfde provider. Aals u gaat naat de lijst van de zenders dan zult u zien welke zenders er nog opgelicht zijn en die kunt u bekijken, nog veel zapgenot.

Geplaatst:

Hoi,

Ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt. Hij wil twee kanalen tegelijk bekijken. En dat kan niet. bv een Pace Puma kan dat wel.

Groeten Newbier

Geplaatst:

Sorry, inderdaat verkeerd begrepen wil met twee tv gelijk spelen maar elk op een ander programma. Sorry nog eens voor de verkeerd uitleg.

Geplaatst:
Citaat:
onlangs een Relook 400S gekocht welke nog draait met originele image
wat ik wil is twee verschillende kanalen gelijktijdig bekijken
op welke wijze kan dat ingesteld worden? Ik ga daarbij ervan uit dat de ene zender via de SCART loopt en de ander via de RF uitgang..

Dag Henri,

2 verschillende kanalen bekijken via SCART en RF gaat inderdaad niet, en zal nooit kunnen op de 400s.
We werken echter aan Streaming via de UTP uitgang. (dit gaat via de Geckow reeds met opnames) Wanneer alles klaar is om ook Live te streamen, dan kan je via SCART/RF naar de ene Tuner kijken, en over het UTP netwerk naar de andere Tuner. Misschien zullen dan zelfs 2 verschillende streams via UTP tegelijk mogelijk zijn.

vg

Citaat:
Misschien zullen dan zelfs 2 verschillende streams via UTP tegelijk mogelijk zijn.

Dat lijkt mij sterk want daarvoor is de netwerk performance veel te traag.

Tox.

Geplaatst:

Bij mijn weten, kan je helemaal niet streaming kijken via de Geckow webinterface? (enkel files na de opname naar je PC trekken -in mpeg-)

Of zie ik wat over het hoofd?

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen